27/11

Nu har jag svenska.

Jag saknar min syster. va gör hon i tailand? Där gör hon ju ingen nytta. här hemma skulle hon tillexempel kunna, laga mat åt mej när jag kommer hem efter skolan? och städa och sånnt :(.

Idag ska ja köpa ett PA till några grabbar som behöver det.
Idag ska jag också titta på våran replokal som  vi ska få tillgång till.

Sen ska jag nog försöka plugga vilket inte kommer gå så bra eftersom att ja skulle vilja pussa någon söt som bor nära mig. ;).

förövrigt så var jag hos dahlbergs igår, ja gjorde mat till matz och sara fast de var mest för att de blev över av den maten ja skulle äta. Imorse så skulle jag åkt med matz till skolan men  ja försov mig så de fick bli en bussresa med muckolito.

svenska ja. svenskan är ett ämne där jag har rätt många rester i, och dom resterna är de meningen att jag  ska göra nu. hm

godnatt katt


Kommentarer
Postat av: BigSista!!

HEEEJ, Saknar dig med, men fan du borde komma hit!! Det ar fuckingwonderful har!!!
Idag ar vi pa varsta paradison som sags vara den vackraste on i varlden och det ar sjukt fint!! Jag vill att du och jag ska aka till thailand ihop kanske nasta ar, det skulle va sa javla kul. detta ar fan det basta landet i varlden och SJUKT javla billigt! KOM HIIIIIT!!!! Emma och Diana halsar! knol i stjarten!!

2007-11-27 @ 10:36:37
URL: http://knoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0