Lekalekalekaleka hohohohooo

Hej hej, idag försov jag mej fast jag inte gjorde det. suuuck mee. jag vaknade 9.  Sen när jag kom till skolan så hade vi ingenb svenska, ännu mera Suuuuuuuuuck me. Då fick jag låna Alexanders telefån.

Nu sitter jag i datasalen och suuuuuckar jättemycke. Just nu suckar jag mest över att jag glömde min mobil hemma. SUUUUUUUCK MEEE:

ojojoOJOojJOOJj. när jag kommer hem så måste jag skriva mit Pm hur nu man gör de :S och vid 6 ska ja åka in till linköping och förmodligen inte komma därifrån sen typ halv 10 suuuck och komma hem typ 11 och typ suuuuck DÖ.

AHhhhahhhah jag är lite strässad har en del att ta i tur i tror jag. ja la dit ett "tror jag" för att jag inte riktigt har koll på vad jag har att göra.

Idag hopas jag att vi beställer en resa för de är ju bara två dagar kvar :S:S:S wooohoo.jpsdh

jag har läst andras bloggar. de suger. haha

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0