Två dagar

Okej så här var det, jag vaknade igår och kännde att jag hade fått urinverksinfektion, ja tänkte, hmm Ovanligt!. Efter att jag suttit och tjutit en kvätt på toan så smikade jag med jätte konstigt för att jag var uttråkad klockan 8 på morgonen, sen skrev jag en låååång blogg med tipps om hur man gör när man fått urinverksinfektion men datorn fick damp så de inlägget raderades :). :(

Igår var ja altså med andra ord hemma från skolan, men senare på dagen så tog ja på mej riält med kläder och så gick ha och köppte en mp3 och ganska stora råsa hörlurar :). Sen chillade vi ett tag på världens bar ett tag (jag och lisa).

Idag vaknade jag och hade fortfarande ont i kissen så jag är altså hemma idag också, idag har vi äntligen skruvat upp gitarrerna Yes. Det var svårt.

Nu är jag klar.


Kommentarer
Postat av: Jhonny

hahaha!

2007-10-19 @ 14:08:29
URL: http://jhonny86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0