pga tjat

japp, detta inlägg skriver jag inte för att jag enbart vill eller har lust. Jag skriver det inte häller för att jag råkade sitta vid datorn eller av det faktum att jag faktist inte har uppdaterat på en månad. Detta inlägg skriver jag endast pågrund av TJAT tjat från en mycket mycket flitig bloggare som jag också har äran att leva med på ett pressat utryme av 42kv.

jag ska dra en snabb uppdatering:

Skola: Det är sportlov. skolan är just nu ett vakum



Förhållande: Jag är i ett stabilt förhållande med min karl.



Festande: Jag var inte full förra helgen och är orolig för att jag inte kommer vara det denna helg häller.




Boende: bor i en mer städad lägenhet nu, fortfarande med min syster. bortsett från att det nu sitter ett till fanskap bredvid henne och dom har stökat .




Gårdagen: igår vaknade jag sen åt jag frukost, sengick jag på stan från 2 till 6 blev trött.



Dagen: idag kommer jag förmodligen kanske ringa de i min styrelse som inte hade lust eller hjärna till att svara på mitt sms och sen kommer jag nog dö lite och sen sk ja träna vid 6.



Morrondagen: imorn är en festlig dag. Det är Fredag. F som i Fest. det är farligen, vet inte vad som händer. men det bli nog farligt.




Sådär, uppdaterat och fint. nöjd? nähe lägger in en bild också då.

image21




tyvär. men jag hade inga val.

Kommentarer
Postat av: janne

sluta blogga tönt

2008-02-22 @ 15:12:33
Postat av: mike

Ring i läppen? Då vet jag varför det inte blev nåt jobb på mcD

2008-02-23 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0