Taggad till att blogga!

Tack Janne! Din komentar i mitt förra inlägg gjorde mig verkligen taggad till att bli en seriös bloggare,seriös och seriös jag ska i alla fall försöka skriva  varje dag och lägga in minst en bild!

Idag. MÅNDAG det är skolstart efter ett fantastiskt sportlov med betoning på SPORT.

Denna måndag är en skolstartmåndag och jag sitter nu vid en skoldator och är skolbajsnödig, jag är också ganska stressad för att jag ville hinna äta innan jag ska repa vid 5 och jag vill inte äta 5 minuter inna för då blir det jobbigt att dansa.

nu är jag i skolan.

sen är jag hemma.

sen arbis.

inget dsmöte idag, de va inte bra. jag är en svikare en förädare och begår stora dåd.


lönnmördare,.


ja ska lägga in en bild,. undrar om man kan kopiera en från lisas blogg?

image22

den här va visst från efterfesten.se

image23

det här är karnebåtidol jag och mucken.:?


Kommentarer
Postat av: Liza

Den där janne verkar ju vara en riktigt trevlig prick. Bra gjort av han i alla fall.
(Du får kopiera från min blogg, så då var det löst)

2008-02-25 @ 16:05:14
URL: http://knoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0