liiite träningsvärk

jag ÄR döende, jag lovar.

jag har dansat 34 timmar denna vecka. på kväll alltså.

jag är trött.

måndags, skola hem kvart över 4, hinna äta fort, gå till arbis 5 komma hem halv 11, sova

Tisdags, skolan hem kvart över 4, hinna äta, arbis 5, hem 11.

Onsdags, skola hem äta arbis hem sova

Torsdags, skola hem arbis sova

Fredags, valdemarsvik danslektion x2 buss norrköping aris hem DÖ


Lördag. idag, vaknade 9 gjorde situps och armhävningar för kiaras skull (våran korigraf) till arbis halv 11 testa kläder i syan och sen repat till 2 och sen sprang jag till henrik tryckte i mig 6 korvar och sen sprang jag till baka repade till 6.

DAGENS VILL HA
:  En pause.
DAGENS KLÄDSEL: helkroppsbody disel, svara mjukisar med grön fläck på fake addidas tröjja (brun).
DAGENS DOFT: jag tror jag drog på lite av min fizzyparfym men annars så har jag nog luktat svätt för det mästa.
DAGENS FRISYR: öhm morgonfrilla och med uppdragen lugg :S 
DAGENS HÄNDELSE: att åter idag igen få ta koregrafi från Kiara
DAGENS LÅT: Skönt att ha en syndabock!
DAGENS PLANER: öhm att gå till hemköp med lisa köpa godis se på melodifestivalen.
DAGENS SAKNAD: Sängen, Henrik :)
DAGENS DUMMASTE: när en teaterguppe rammlade på mig när jag satt och stretchade han armbågade mig på näsan. :(
DAGENS SJUKA:  Min näsa, den gör faktist fortfarande ont.
DAGENS DROG: vatten korv :)
DAGENS ROLIGASTE: arbis :P (nörd)
DAGENS KÖP: hm mitt godis :)
DAGENS GODIS: mitt godis ? dahh
DAGENS BLÄ: när jag hade ätit massa godis snabbt
DAGENS HUMÖR: hm, upp och ner, men för det mästa jävligt utmattat.
DAGENS ORD/FRAS: and a one and a to and a three and a fore!


Det är inte så att jag glömt att skriva, jag skrev i torsdags men eftersom jag glömde att trycka på publicera så försvann det. :( trött


Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0