man kan ju inte va bra på allt

jaha, vaknar vrider mig i svätten, Lisa har ju tejpat igen lufthålet vid fönstret. jag dog av svättma.

idag är det ingen skola häller. men de hjälper ju inte..

Arbis snart vid 3. Det börjar knyta sig i hörnen nu, premiär på lördag!  närvös!

fick reda på att jag hade ig i fera ämnen. men va ska ja göra? Jag kan faktist inte engelska och i den här jävla skitskolan så kan man ju inte på specialhjälp?!?!?! det är ju helt cp, Lärarna vet inte ens att jag har dyslexi liksom?? hur faan kan dom bedömma  betyg då i engelska och svenska?

fy fan.

Jag tycker om min syster. idag är hon bättan bajs.

image31


sen kom det lite påskstämning i trapphuset


image33


Och sen så kom det än trevlig komentar till mig på den allmäna anslagstavlan

image34

Visst det gör inget att du som alla andra stavade fel på mitt namn du uppmärksammade iaf min lapp :).



Kommentarer
Postat av: Liza

du är så söt.

2008-03-12 @ 20:49:23
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: Moster Sara

Hoppas att premiären gick bra! Lycka till i fortsättningen. Det ska bli så himla kul att få se dig dansa!
/Moster Sara (o Peter, Lovis o Wilja)

2008-03-15 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0