morgooon

inatt drömde jag om en äcklig tant som var våran granne, hon var mentalt störd och kollade in genom vårat titthål hela tiden, hon försökte också ta sönder hålet med en mejsel, så jag vaknade mitt i natten och trodde att det verkligen var sannt och att hon stod utanför och försökte komma in i titthålet. jätteläskigt,

nu är det inte ens morgon längre, men min morgon har vartit skön och lång precis som igår när jag också hade sovmorgon till kvart över 1, det är skönt. imorn har jag till och med studiedag !!!:D

lisa tvättade brutalt igår så nu står hon och viker tvätt.

jag kännde på vädret det var kallt men soligt? kom värmebölja kom!


image28

bättan viker min spettsbody hon gav mig i fördelsedagspresent förra året.


image29

Jag kände på värdret.


HEJ nu ska jag ta med min kamera till skolan och se om jag får nått på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0