Premiär

En Zarah att vara stolt över

4 spårvagnar

EN STJÄRNA EN SAGA EN SÅNG

I lördags var jag stolt över teaterstaden Norrköping. Allt sammanföll under de kitschiga takmålningarna i Arbis salonger. Den starka urpremiären av En stjärna en saga en sång med undertiteln En varietémusikal om Zarah Leander & Karl Gerhard


Jag är så lycklig över att det gick så underbart bra!!! Även om de råsa klänningarna va för långa för oss :P
ledsamta att jag inte är med nästa helg, men sen väntar 10 veckor till med zarah Leanders saga :)

Av Gottfried Grafström


Regi: Robin Karlsson


Koreografi: Chiara Cattaneo och Tobias Larsson


Scenografi: Jonn och Lennart Holmqvist


Medverkande: Karoline Aldén Lidberg, Jenny Lindberg, Johan Pettersson, Henrik Lundh, Mattias Schönbeck, Christian Carlberg m fl


Efteråt var det en underbar buffé som väntade den var ASGOD. Robin höll tal och jag tror att alla verkligen kände sig delaktiga och betydelsefulla under de talet :).

Kommer sakna Chiara, jag tror aldrig att jag kommer dansa med samma tankar i mitt huvud längre, kommer ha som en tatuering inne i huvet att alltid sträcka på allt dra in, förlänga, och göra allt med mening.
Chiara är guden innom dans. jag lovar.


Nu sitter jag i skolan, skyndade mig som bara den för att jag trodde jag skulle komma försent. men det visade sig att jag inte började för ens kvart över 1, bajsa.



HEJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0