så trött

sitta sitta sitta va i mitt huvud idag, sova sova sova! inte städa nån äckelgubbes oavfrostade frys, inte slänga nån fet snuskgubbes gamla kallsånger med skitrand eller damsuga nån vidrig killes damråtter.

Jag ville sova men fick inte, det känns på något sätt bra, på nått sätt känner man sig lite behövd. 

hem hem hem va i mitt huvud när jag sedan var tvungen att va på arbis. sova sova sova! Inte dansa nån hettsig can can och kicka 180 med mina trasiga höfter (självklart ouppvärmd).

klaga klaga klaga, men ja tror ärligt att jag bara klagar här, jag tror inte att jag är sånn som går och klagar hos folk. jag tror att jag är en sån som lyssnar, och inte säger ( aaa men jaaag, jag jag jag).

Jag tycker att man ska bry sig om sig själv och prata om hur man känner, och jag tycker att man ska fråga hur andra mår. Hatar att svara. igentligen vill jag svara som jag känner, men för att göra allt lite enklare säger man "bra", nu menar jag inte att jag är emo och deprimerad och skär mig, men visst är det mycke enklare att bara svara "bra" 

istället för "det är sådär, försov mig imorse, och när jag gick på spårvagnen kom ja på att jag hade mens och inga tamponger, och när jag skulle börja jobba så hade ja glömt matlåda, och ja va själv hela dagen, och han som skulle ringa har inte ringt, och min mamma är sjuk, och jag har urinverksinfektion och har ett berg av disk och tvätt, och har inte duschat på 5 dar"

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Skönt att ha en klagoblogg. jag ska börja på nytt tänkte jag. med att blogga alltså.

2009-12-09 @ 19:50:58
Postat av: BättanBäst

ny blogg

2009-12-12 @ 18:33:45
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0