snöade bort

Allt är upp och ner!

jag har massaaa blåsor i munnen!!!!!!:(

nu ligger det frätande treo på dom och det gör sjuuuuuuuuuuukt ont!

men det blir bättre.

jag är sjuk.

det är nog därför ja har blåsor i munnen.

jag sitter och lurar på hur jag ska möblera här.. imorn ska ja köpa lite julklappar om jag orkar ner på stan ett tag, och sen ska gabbe och jag till någon secondhand, hoppas ja hittar något kuuul!


Jag är faktist ganska glad och stabil idag även fast jag är sjuk.

Min granne gillar inte mig..:(. han klagar på att folk går för hårt med fötterna och säger att man ska "tassa". jag bor ju här? jag tänker väll inte gå på tå hela tiden för att han har världen bästa hörsel!? finns ju annat i världen att störa sig på.


Nu ska ja gå och lägga mig annars somnar jag aldrig.




Jag på den långa killens högra sida (om man kollar på den såhär alltså) elelr.. a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0