puss

En puss kan betyda olika saker.

ett puss i slutet på ett sms kan betyda "skulle du varit här skulle du fått en puss på riktigt"
eller "jag gillar inte att skriva kram så jag skriver puss istället"

ett puss i ett sms kan också skrivas till en person av vana.

ett puss i telefånen, är oftast till någon man tycker lite extra om. Men det kan också vara av en komisk anledning om man mer skriker ut det PUSSHEJ. ibland kanske man säger det med nertonad röst som att man igentligen inte vill säga det, men eftersom att man säger det i varje samtal så måste man.

pusspusspuspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuspussspusspussspusspusspusspussspusssspusssssss


mina långa naglar gör det krångligt att skriva.

Okej, vän. aa men de är väll ändå inte så dåligt. hade väll inte direkt gått runnt och trott något annat.

Om jag hade det så hade något i hjärtat och magen knytit ihop sig nu, det gjorde det inte. kanske av vana? kanske har härdats..

NEXT

fever in the morning.

kanske 15 eller 16 år



16 kanske



16



Min Sara är höggravid. det är heeelt stört. helt stört altså!!! Kan inte föreställa mig att det kommer vara en bäbis där snart. Att det framöver alltid kommer att va en liten bäbis med när ja träffar henne! HELT SJUKT.!!!!ska bli så otroligt kul!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0