SPISEN KOM

Jag gjorde ett starkt försök sist till att göra en till blogg, en hemlig blogg. men eftersom att ingen knappt vet om denna blogg så behövdes det inte tyckte jag.

Idag kom pappa vid 12 och vi gav oss iväg till media markt för att checka in en spis åt mig eftersom att han hade gett mig det i födelsedagspressent via facebook.

Efter att vi drivit lite med personalen och kollat ut en lämplig spis så klöv vi (köppte vi den). Vi konkade in den i bilen och åkte hem med den till mitt hem alltså. Bonnstarka som vi är bärde vi upp den helt själva.
Och fick bokstavligen sparka in den på platts. mycket vackert blev det. mer enhetligt i köket nu.

Efter allt spis ståhej, skyndade jag mig iväg mot danscenter och hade min barndans. och snabbt som ögat efter det skyndade jag mig till arbis, vilket ja gjorde i onödan för där fick ja vänta tills alla var på plats.

Kostymrepet idag gick väll såååådär. mycke slita på och av hela tiden och måånga kläningar. Dessutom konstaterade jag och daniel att vi måste kapa en hel del i vårat stora dansnummer för att ens kunna hålla ut sluttonen och inte riva sönder alla våra kläder i alla hysteriska lyft.

Nu är det 9 dagar kvar och jag är minst sagt nervös. Nästa onsdag är det genralrepition och då ska dessutom dra med mig alla mina barn från musikalskolan så de får se vad jag igentligen gör när jag inte dansar med dom, och så dom får se hur det går till i en riktig musikal!

Och så är det ju kulturnatten också tydligen på lördag och då ska ja ränna iväg och köra mitt solonummer ur showboat i shoppinghuset Linden.

jag låter som en riktig teaterdiva. måste skärpa mig.

här kommer i alla fall några bilder,

Den nya läckra spisen :)



9 dagar

Tur att man har snygga kostymer att gömma sig bakom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0