alcho

Ja men ibland kan ett (kanske två) glas vitt black towel göra underverk! i alla fall på humöret!

Har haft föreställning, har haft besök av geten och lissa och muck, har duckit vin.

borde städa klart, borde duscha, borde skriva ansökan, borde verkligen duscha.

ska duscha :), ska städa imorn, ska skriva ansökan (en annan dag), ska veeerkligen duscha om 5 minuter från och med NU!. 02.26

Jag har fvogel på mig.

Viiiiiilllllllllllll litteeee.


Ja ska göra mitt bästa för det ja vill ska bli verklighet, ska göra det med hela mig, och inte lägga på nått extramatrial utan bara visa det ja har.  Om det inte går vägen fram ska ja visa dom som kan få mig att kanske komma dit mitt bästa, och blir inte dom nöjda! Ja då lägger ja ner och söker en tjänst på ica.

Jag vill fila naglarna men har ingen fil, blir hungrig när jag skriver fil men har ingen fil, och skulle hällre äta kött.

vågar jag dra upp volymen så att ja hör när ja duschar? eller kommer galenpannagranne upp och kör på mig då? Jag tror ja drar upp den litte..

Du och du och du är bra.

Men

Du och du Och du är ganska dåliga.

Du och du och du och du är sämstast!



Kommentarer
Postat av: sara

jadu, jag är väll inte asbra på headern igentligen. brukar få llite hjälp av martin. men det är din syster som lärt mej från början. btw, (haha btw)hur ironisk är bilden, girls just wanna hav fun, och så är hon anorektisk lixom haha

2010-01-08 @ 12:21:52
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0