ba

Js

Har precis haft den perfekta myskvällen med systern! såg ut som följer.

1 Arbis hon sminkade mig asballt och vi tog roliga bilder.

2 Vi frös ihjäl och gick till ica för att köpa bacon men den va SLUT!! så vi klöv massa annat och gick till hemköp.

3 Vi gick hem och lagade färsk pasta med baconvitlöksås och åt.

4 Satte på "flickan som lekte med elden" och klöv chirre och cola!

Perfect? yes

Jag påminns konstat om att jag måååste hänga upp tvätten (pga den starka tvättmedelslukten eftersom att jag idag köppte flytande tvättmedel=en succé!) innan jag får sova.

Jag vet att du tycker så, visst är det kul/skönt/mysigt att bli påminnd om det men inte på ett desperat sätt. Slappna av och gör det du vill när du vill, vi är som vi är och som vi är är vi.

"Kanske i ett råsa skåp fyllt med råsa rosor, med kärleksord felstavade på framsidan, bredvid den en kartång från ikea med dina koppar colaglas och slitna slevar i. Du kommer in i rummet tar lådan och bär den ut. kvar står det råsa skåpet med råsa rosor och ett felstavat yttre."


flö

Kommentarer
Postat av: sara

älskar att du har knölat in lite knöl i slutet mitt i ett valigt inlägg om rosa rosor. om jag försorar ramen följer inte kortet med utan det fastar i västra hörnet:/ jag gillar dina nakna män. förresten har jag beställt fame monster lady gaga, och martin har ett ljud redigerings program på datorn. så om vi endå ska göra en dans till dej kan vi ju passa på att göra ett snyggt lady gaga medly :D

2010-01-13 @ 09:53:06
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0