Jäj

i made a new hedder almost on my own!



Hade ju tänkt att göra den nya headern av  lady gaga potoshuten men eftersom att  jag aldrig får bilderna så tog ja dom syrran fotade igår.

kanske som ett skott i pannan, kanske får ja det serverat på silverfat. Ja vet inte men det ja vet är att jag måste fråga. Men varför frågar jag? för framtiden? för mig? för dig? för allt. och bara därför. för att komma nån vart.

mellan fåglarnas fjärdrar finns hud, hud som är lika tunn som du, ditt ytte är en tavla och ditt inre sägs vara en röd tråd som leder. men vart leder den? Dina ord gör ingen klarhet i din handling men dina handlingar gör klarhet i din röda tråd vars inte har något slut.


Kommentarer
Postat av: muck

rooooompa. puss.

2010-01-14 @ 17:07:17
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0