körkort

Japp, imorn ska jag påbörja min körkortstagning. kännde att tiden var inne.

tror att jag ska ta tag i dagsrutinerna på fredag! Då jag börjar jobba igen, ska faktist bli jätteskönt att få börja städa igen och komma hem helt slut efter en dag och kunna sova och va trött kl 11. senaste veckorna har jag vännt på dygnet och att gå och lägga sig vid 4 har varit helt normalt, om inte kl 6. och där efter sova till 2, drälla omkring på helgerna. Nu är det slut på det!!

Ska ta tag i rutiner, Man mår så mycket bättre av rutiner, vanliga enkla rutiner, som att gå upp skapligt, äta frukost jobba äta lunch träna middag sova gott.

det går inte att göra lite av varje, äter man inte frukost orkar man inte jobba! jobbar man inte får man inga pengar, tränar man inte sover man inte lika gott! Så nu ska det bli årdning igen!

Jag ringde körskolan bokade ett möte till kl 11 imorgon! efter det ska jag hem och träna på mina låtar och ringa och försöka fixa noter på sjörövarjenny sen ska ja ha sånglektion med Maria!

Så för att nu inte bara hipp som happ fösöka på något onaturligt sätt vända tillbaka dygnet och gå upp kl8 så mjukstartar jag, imorn kliver jag upp halv 10 och dan efter det 9 och nästa dag 8 för då ska jag äntligen till doktorn med urinverksinfektionen och sen fredag är det jobb då jag behöver gå upp snortidigt!

Så godnatt oregelbundna träliga liv! Godmorgon nya mål och körskolan! :D

Kommentarer
Postat av: sara

way to go girl! jag behöver dej...är typ seg och deppig....:S

2010-01-20 @ 21:32:55
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0