nervig

Har just varit på arbis och TITTAT PÅ känns oerhört lamt att sitta och glo när man vill va med på scen. Men det är ju lite kul att se.. men roligare att va med..

Imorn ska ja upp tidigt!! vet inte hur det ska gå  eftersom att jag gått upp vid 1 varje dag nu ett bra tag och helt plötsigt ska upp vid halv 8!!!

Ja imorn ska ja alltså upp tidigt och åka till sthlm och ha ett litet gig med Daniel, vi ska  spela på ett dop, han ska sjunga jag ska spela piano, och jag är DÖDSnervös! inte för själva grejjen att framföra något utan just det att det va så jäkla länge sen jag spelade inför publik!! så jag är nervös! det är både kul och jobbigt!

do you relly want me? am i realy special`?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det går säkert jätte bra :) när ska jag följa med och titta ? hälsa till sthlmarna från mej!

2010-01-16 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0