RiX1an

Jaa jag vet att det heter riks 1an.

Hade iaf den idag, trodde att det skulle kännas som bortkastad tid att sitta där i 3 timmar men det var faktist lärorikt, och när man har en bra föreläsare så går det fort.

Idag vaknade jag vid 12 även fast ja gick och la mig kl 11! när ja hade gått upp gick ja till arbis och testade en frackjacka som en praktikant sytt som test i syan, den satt fint och sen hängde ja lite med sytanterna och sen gick ja och klöv en sämla på bageriet som inte alls va lika god som mammas. Sen gick ja hem och blev jääättetrött! vet inte varför, så ja la mig och sov i 3 timmar, tills de va dags för riks 1an, och nu är jag hemma, fick ont i huvet och är trött. kanske för att jag har sovit för länge??

Imorn är det upp med tuppen igen och jobba. usch. kl kvart i 8 ska ja vara på kontoret, och fredag kl 7!My god ja kommer att dö. Men sen är det helg och efter helgen har jag min allra första KÖRLEKTION :S lite nervös.

Men tänk vilken lättnad sen när jag har kökortet!! kommer va såå jäkla skönt!

crazy eyes


Kommentarer
Postat av: sara

sen när du har körkort kan du åka din gröna polo hit (antar att den är rätt skrotad men skitsamma ;)

2010-01-28 @ 17:28:03
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

prutt, jag bajsade just löst i toan.

2010-01-30 @ 01:38:09
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: gabbe

risk:D

2010-01-30 @ 18:29:07
Postat av: sara

kom ingen nu bussan. ett litet kort inlägg har du väll tid med ;)

2010-02-12 @ 19:31:53
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0