dödast i stan

stjärneberg måndag-tisdag

arbis tisdag-onsdag hela natten
arbis onsdag-torsdag hela natten
arbis fredag-lördag hela natten

Nu sitter jag här (lördag) Kom hem kl 8 förut från arbis, gick då och la mig men kan inte sova mer nu för att min jäkla Urinrörskatarr/urinverksinfektion/urinrörsinflamation eller va fan det är VILL DÖ. varje gång jag sätter mig på toan vilket är med längst mällanrum 20 min svider det så illa att jag börjar gråta.

Missade doktorn i onsdags för att få en antibiotika kur till uppsprutat med kateter vilket jag fått 3 gånger och gör ungefär 10 gånger ondare än när jag kissar, Men det har blivit bättre av det. Dock nu när jag missade i onsdags så har det ju kommit tillbaka. Så jag vet inte om det är värt det eller om det är normalt att behöva gå och få antibiotika uppsprutat en gång i veckan för att kunna leva normalt. Är så jäkla trött på det här, och dom är ju inte ens säkra på vad det är ens. Tänk om dom behandlar det fel? Tänk om jag blir steril pga allt skit jag haft. Skulle inte förvåna mig.

Händerna värker
huvudet värker
magen värker
kroppen värker
Fi**an värker

skulle nu hälst vilja stänga av tills jag är på topp igen.

Och disken också.,. oh


Kommentarer
Postat av: sara

stakars liten! URK för alla jävla fitt problem säger jag bara...mej tog det ju bara tre år innan dom kom på va det var...sega jävlar det där! ska vi ta en dag på stan i veckan? lämmar lillskiten hemma med martin så blir inte allt så bökigt..va säger du om et? pösss pöss (nått som är bra är allafall den bruna och gula batik tyget som jag helt och hållet hade glömt bort...)

2010-03-28 @ 17:28:17
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0