hurricane

jag har idag inte gjort nått.. känndes dumt. så vid typ 6 snåret kännde ja att jag var TVUNGEN att gå ut, gick/sprang/knölade ner vid strömmen upp mot fotbollsarenan runnt den och tillbaka ner vid kära kungsgatan. Kom hem och slängde mig i ett bad. Och nu har jag smörjt in mig klyft ett glas vin också, där ser man?. man får det ibland.

jag går lugnt och tar det lugnt, har en kännsla av att det snart kommer en väldigt strässig period så jag försöker ta det lugnt nu så att jag inte kan skylla och klaga över att det är strässigt sen :)
bra va?

Imorn ska ja till Lovisamotagingen igen och få en sån där spruta rakt upp i urinröret med antibiotika, UUUUUSSSCCCCCHHHH det gör det ondaste jag någonsin haft ont. Men det har blivit mycket bättre faktist.

Nu ska ja torka mitt blonda hår och sen gå någonstans?


Kommentarer
Postat av: sara

det lät som en bra dag. jag tror att ta en spruta i urinröret kan vara lite värre än en förlossning. stackare! på måndag ska vi till viken? har du pratat med din mor? badkaret i viken var gud

2010-03-19 @ 09:04:50
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0