Lugnt



Japp, har bestämmt mig för att ha en lugn måndag.

Gick och la mig vid 10 igårkväll, kom på när jag lagt mig att jag bokat in tvätttid på fel datum! det finns ju liksom bara 28 dagar i februari, pucko.

Vaknade vid kl 8 av att körskolan ringde och gav mig en ny tid till teoriprov, Har ju nu i fredags klarat uppkörningen, så nu är det bara teorin kvar!

Efter vaknandet gick ja ner för att se om det fanns några tvätttider idag vilket det självklart inte fanns, så jag åt frukost och la mig en stund på sängen igen.

Sen tog ja mig i kragen och städade badrummet och därefter köket, tog upp mat ur frysen, och gick ner och handlade ingridienser för att baka bullar!

Sen kom ja hem lagade till maten och åt.

Nu sitter jag här klockan närmar sig halv 3 och jag ska staxt börja med bullarna och medans dom jäser plocka upp och städa vardagsrummet och sovrummet!

Jag läääängtar efter att ta bort båten!! måla om! få soffan och lampan, Och få i ordning!

Pös

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag vill också måla!

2010-03-01 @ 23:47:33
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej!

Jag har sökt till Lunnevad, danslinjen men jag är sjuuuukt nervös. Det var nått år sedan jag dansade och jag är bara tränad inom street och har aldrig ens provat på modern eller balett. Hur svårt är det egentligen att komma in? Kan du inte berätta hur intagningsprovet var? Nu är det bara två månader kvar och jag har fortfarande inte börjat dansa p.g.a pengabrist. Jag vill verkligen det här! Hur många var det som sökte 2010 och hur många kom in? Tacksam för svar och tips på danskurser eller liknande som är hyfsat billiga i Linköping. Filippa

2011-03-09 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0