magsjuk?

Japp, igår hände nått konstigt, var först på Jenny Widegrens workshop i linköping, och anade en fruktansvärd mensverk var på ingång. Konstigt eftersom mina nu 6 månader av mens inte kännt nån verk alls. Men smärtan blev värre och på tågresan hem fick jag verkligen koncentrera mig på att inte spy, väl hemma gjorde jag både det ena och det andra på toaletten..

Nu känns allt ganska bra.. konstigt, har inte vart på toaletten en ända gång idag.. konstigt..

Har sportov nu. Skulle vilja åka hem till mamma och pappa och sporta lite i snön på mammas längdskidor.

hatar lov som bara är en vecka? va ska det va bra för? ska man ha lov kan et väll va ordentligt eller inget alls.


improvisationslektion med tyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0