Imorn

Imorn börjar jag skolan igen, efter ett jullov, var längesen man hade jullov, det är ju faktist jätteskönt, men nu har jag faktist börjat bli lite rastlös. Jag är ju sämst att göra nått nyttigt själv som att träna eller att städa och dä.

Men jag har faktist varit väldigt duktig med nyårslöftet om att vara mer social! Har träffat massor av folk nästan varje dag! Hängt med Sara och bäbbe, Gabbe, Mucken, Lisa, Sara grönfors, gustav, henke.,

Whuhu!

Idag börjades med att jag hade ont i halsen..:( jätteont. Så jag gick och köppte en ingefära vilket jag skall äta i olika former, ska börja med att göra lite te på den för att sen hacka i resten i en grönsakssoppa som jag skall tillreda med lite lax. sen skall ja kanske laga nån mer mat så jag får lite matlådor.

Sen skall jag också skriva Cv idag, ScenCv till dirty dancing!

Så ser dagsordningen ut. snart kommer lisa hit och lånar en handduk till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0