rosenrasande

är ett kult ord:).

Idag fick vi leka ute på lunnevad, det började sådär för tågen inte gick som jag ville, så jag fick ta sladd40in. väl ute på lunnevad fick vi först lyssna på en överlevande från 2-värdskriget, svårt att höra vad han sa eftersom att han riktade microfonen helt dåligt.

efter det fick vi äta lunch, matlåda. Sen innan den andra föreläsningen tog vi en kaffe inne i den riktiga matsalen. vi lyssnade på en riktigt bra föreläsare som hette Matzsson i efternamn och något annat i förnamn. Han sa bajskorv och anus för många gånger så jag skrattade, (väldigt opassande).

Hemresa med åse sofia och thea, som jag släppte av i linköping. sen kom jag hem.

Igår hade jag vardagslyxkväll. jag är bäst på det. badkar, ljus, ansiktsmask, pealing, musik (mina nya högtalare jag klöv på erikshjälpen för 50 pistoler som man kan koppla till iphone!asbraasballtascoolt.

Jag borde göra nått nu istället för att sitta vid datorn, kolla på tv, ligga i soffan, äta banan. men det gör jag inte.

borde tillex: städa badrummet, damsuga, plocka kläder, diska lite, välja låt till audischen, posta ett brev,läsa ut en bok.

Ja det sista var kanske inte ett "borde" men igentligen borde jag ju göra det nu och inte börja läsa kl 11 och orka 2 sidor, kommer ju ingen jävla stanns! började i mars... 2010..

Åhhh jag fick mina skor igår !! vet att dom är likadana som lisas men vi bråkar fortfarande om vem som hittade dom först, och jag anser att det var jag eftersom att hon inte sa att hon sätt dom innan när jag visade henne dom på modekungen. menmen nu har vi ju dom båda två.




ja jo nä. Nu får jag väll ta mig kragen och städa toan kanske,..

öpp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0