Susanna Karlsson gör en ÅRSRESUMÈ!

Wtf??!½?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag åkte till tyskland och köppte mycket sprit.

Höll du några av dina nyårslöften?
 hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  

Dog någon som stod dig nära?

Vilka länder besökte du? tyskland, USA new york

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? flera roliga partaj.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? inget

Vad var din största framgång 2010? det vet ja icke!

Största misstaget? vet ej

Har du varit sjuk eller skadat dig? Hm har nån konstig skada i handleden efter att stått på händerna i skolan.

Bästa köpet? min vinterjacka och väckarklocka!

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, mat

Gjorde någonting dig riktigt glad? jaaaaaaa :P

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? "you make my dreams" "i´m on a boat" "från och med du"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladar

Vad önskar du att du gjort mer?
badat solat

Vad önskar du att du gjort mindre? JOBBAT

Hur tillbringade du julen?
Som vanligt, farmor kl 11 hela dagen, kvällen hos mig med mor och far föräldrar. juldagen hos mammas sida med hazardspel.

Blev du kär i år? Japp väldigt. 

Favoritprogram på TV? top modell hollywodsfruar och andra bimboprogram

Bästa boken du läste i år?
läser ju inte, men jag började på män som hatar kvinnor i mars och den är snart slutläst, ganska bra.

Största musikaliska upptäckten?
Hmvene

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? japp många, knivar tillexempel

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? ojoj, kom hem efterskolan och såg att min dörr var inslagen i paketpapper innanför dörren låg ett kuvär där jag beordrades att göra en hel del uppdrag vilket tillsut ledde mig tillbaka till lägenheten där många vänner hade sammlats för överaskningsfest för mig, kvällen avslutades med att vi gick till munken där mitt sista uppdrag var att spela en låt på pianot (det var folk där) ja gjordet, bra födelsedag!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? hm som ja ville

Vad fick dig att må bra? träning, musikal, vänner, pojke,

Vilken kändis var du mest sugen på? megan fox

De bästa nya människorna du träffade? Karin westberg. MIN KLASS!







JAhopp då har jag gjort det, det va sjukt jobbigt, har sjukt ont i ryggen och skall imorgon ringa en som kan fixa te mä!

Denna dag har det varit fullt ös på! Först åkte ja med sladd40 till verkstaden skulle gå därifrån men tänkte att jag ville ta spårvagn. Gick på en spårvagn fast fick inte åka med för att min smsbiljett inte funka! Gick hem, gick till stan, hängde med mamma och hjälpte henne hitta kläder, åkte hem åkte till gabbe gick med gabbe till mig, tittade på film och drack kaffe gick till Gripen åkte och handla med henke gustav och linnea åkte hem. TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0