anus

jag känner mig som en ändtarm.

ändtarm med grova smärtor.

Jag har just deklarerat. ska betala tillbaka 5000+.

jag tog just reda på att jag också slösat runnt 50 000 på INGENTING av mina sparfonder= jag är SÄMST

Jag har inget sommarjobb.

jag har inte redovisat mitt solo i skolan

Jag har inte ens GJORT nått solo

jag har haft ont i magen hela veckan för imorgon (fredag) för att min streetlärare är arg på mig för att jag inte va på förra fredagens lektion då vi också hade redovisning.

och så ska arbis lägga ners förgott, brännas till aska, avlida, DÖ.

Man skulle kunna säga bajs anus snopphål va allt är dåligt, Men jag gör som jag brukar och säger skit i de, imorn är en ny dag, och lägger upp lite bilder från min och klassen londonresa istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0